Chocolate chip cookies

Denna vecka har bestått av plugg, nedrans hemtenta som ska skrivas klar..tar mer tid än vad man egentligen tror. Passade på och baka Chocolate chip cookies som pluggsnacks, de blev verkligen supergoda, men jag hade inte förväntat mig annat när det är Leilas recept. Svårt att misslyckas när man följer hennes recept. Jag gillade dem speciellt eftersom de blev inte sådär supersöta utan lagomt söta och knapriga med havregryn i. Jag gjorde dem lite större än vad receptet anger, men jag vill ha lite cafékänsla över mina :)


Kommentarer
Postat av: Frida

MUMS! Tycker också att det är bäst när de är lite större ;) Nu blev jag sugen på att baka!



Hoppas du har en ljuvlig lördag!

2011-10-29 @ 15:13:48
URL: http://livelearnlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0