Sofies önskelista

Skolan har rullat igång och det är fullfart igen, känns inte som vi har haft ett uppehåll på 3 månader, men så är det. Denna höst får jag lite mer att göra än vanligt eftersom jag läser en till kurs utöver programmet, men det ska nog gå bra det också :)
 
Tänkte att det var dags att starta en ny kategori "Sofies wishlist" där jag kommer samla ting som dyker upp som jag mer än gärna vill lägga vantarna på. Och som sagt det finns ju mycket man vill ha :)
 
Kikade runt lite på hemnet och såg en riktigt fin lägenhet. Se mina favoriter nedan. Skulle inte tacka nej till både bordet och "Bombay" tavlan. Såg även att fler posters fanns här. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0