Väskdjungel...

Äntligen ledig! jobbade min sista dag idag och är ledig ända fram tills skolan börjar den 4e september, riktigt härligt! Fast lite tråkigt samtidigt när man jobbat hela sommaren och nu har jag gjort alla mina pass, med andra ord börjar sommaren gå mot sitt slut och så kommer hösten. Dock gillar jag ju hösten, men den kan gott vänta lite. På tal om höst så måste jag införskaffa mig en ny väska, har kikat runt lite men antingen är de för dyra eller har jag helt enkelt inte hittat rätt modell. Men så brukar det vara när man är kräsen :) Har dock hittat några som faller mig i smaken. Fast kan inte riktigt bestämma mig...
 
 
 
DKNY Saffiano Large EW Tote, Madewell Kensington Satchel, Anna Field, Michael Kors 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0