Gör en egen kom-ihåg tavla

Fyndade en ram för en tia på Bra&Begagnat för några veckor sedan som jag sedan målade vit och satte fast hönsnät bakpå. Vipps så blev det en egengjord anslagstavla. Toppen att ha i köket och sätta upp sina favoritrecept eller som jag gjorde de recept som jag vill göra inom snar framtid, t.ex. rabarbersaft, hallonglass med marshmallows och en fluffig cheescake. Sedan är det bara att sätta upp nya och gå lös i köket ;)



Köpte vita klädnypor på panduro i en liten praktisk ask. Dock funderar jag på att måla om ramen i en härlig mintgrön för att få lite mer färg, men å andra sidan står ju recepten för det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0