NÄTVIDE IKEA's Limited Edition Textile Collection

Tänka sig att det redan är 1 augusti idag, hösten närmar sig med stormsteg men det är ju trots allt några veckor kvar av sommaren och hoppas på att det blir riktigt fint väder ända in i september. Höstkläderna har ju börjat dyka upp lite smått i butikerna och visst får man lite mysig höstkänsla. Något som jag vill införskaffa till hösten är olika textiler av varma toner, massvis med färg och mönster, det hör ju hösten till. Att få tända några ljus och krypa upp i soffan med massa kuddar och filtar och skapa en riktig ombonad stämning i hemmet under mörka höstkvällar, är ju bra mysigt!
 
Jag började längta till hösten då jag såg bilderna nedan. NÄTVIDE heter alltså en helt ny och unik textilkollektion i begränsad upplaga skapat av Anna Efverlund och Maria Vinka.  Det härliga med kollektionen är att alla mönster har sin egen karaktär som tillsammans formar en kollektion med alla möjliga influenser i. Säljstarten börjar 15/8 så det gäller att passa på eftersom kollektionen säljs i begränsad upplaga.
 
 
Påslakanet på sista bilden är definitivt min favorit! Sarlig blandning av mönster och färg, riktigt mysigt till hösten.
 
Källa
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0