Sovrum

Just nu är jag inne i en period där jag vill göra om allt här hemma, det känns som jag vill blanda lite mer stilar, få in mer rustikt och modernt blandat med lite äldre möbler som vi har. Samt mer inredningsdetaljer och en tavelvägg skulle jag gärna vilja göra. aaaah det finns som sagt mycket jag vill sätta fingrarna i just nu!!

Sovrummet är iallafall under renovering, var ju tvungen att dra ner den groteska fondväggen som hyresgästerna innan hade satt upp. Mådde ju dåligt av att bara se den, usch! Så nu återstår spackling och målning, och sen måste jag fixa en sänggavel, eftersom sängen är 140 bred är det supersvårt att hitta en som passar. Så jag får väl ta saken i egna händer och tillverka mig en egen, då får man ju som man vill ha också :) Men en sänggavel tror jag inte är så svårt att göra.. hoppas jag iallfall..

Hittade iallafall en väldigt snygg..


Skulle vilja ha lite mer hotellkänsla i sovrummet, med gärna stora lampor på sängborden på vardera sida av sängen, så snyggt!


Eget kollage från polywore


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0