Polyvore - egna collage

Att göra egna collage är ingen nyhet speciellt inte om man är en s.k. modebloggare. Men sidan jag surfade in på igår polyvore.com har även inredning och design. Utbudet är stort men fokuset ligger förstås på kläder och accessoarer och med ett klick för man över de valda produkterna till en arbetsyta. Där kan man enkelt flytta omkring plaggen och ändra storlek som man vill. På sidan kan man även gilla andras collage och dela med sig av dem på sin blogg eller hemsida. Supersmart sätt att låta fantasin flöda och bara mata in inspiration.

Jag testade att göra två olika collage! det perfekta tidsfördrivet.. men det är faaarligt att surfa runt eftersom det finns såå mycket fina saker och man vill ha allt :)


Hur söt är inte klänningen? och väskan ska vi inte ens tala om vad den kostar...smakar det så kostar det!

Ett härligt vitt sovrum! precis som jag gillar det.


Kommentarer
Postat av: Frida

Åh jag har också börjat leka lite där, som du säger farligt ;) Både för att det finns mkt fint som man vill shoppa, men också för att det tar tid från mina studier :P



Hoppas du har en fin fredag!

2011-10-21 @ 14:38:29
URL: http://livelearnlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0