Önskelista

Snart är november slut och nästa helg är det redan första advent och det säger bara vipps så är det julafton och veckan innan är det min födelsedag. Har knåpat ihop en önskelista, på både lite prylar till hemmet men även till mig själv som jag behöver. Parfymen Lola från Marc Jacobs står högst upp på önskelistan, den luktar sååå gott! men hårprodukter och hudvård är alltid trevligt eftersom det går åt och är alltid behövligt. Lite roligt att det befinner sig en gryta mitt uppe i allt, men jag tycker det är hur mysigt som helst på hösten/vintern att göra en mumsig gryta. 



   Såå nu återstår det bara att skicka önskelistan till tomten ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0